Povratak na vijesti
projects

Bez brige za Brigometar. Tri finala u jednom tjednu.

Objavljeni su finalisti hrvatskih Effie nagrada koje će se, kao i svake godine, dodijeliti u okviru festivala Dani komunikacija u Rovinju. Brigometar, digitalni vanjski oglas koji mjeri zabrinutost prolaznika, kojeg smo kreirali s Bruketa&Žinić&Grey-om za klijenta Croatia osiguranje, jedini je finalist kategorije Medijska inovacija.

Također , Brigometar je i u finalu natjecanja Art Directors Club New York u kategoriji Inovacije u oglašavanju gdje se natječe za ADC kocku sa Applom, Bacardijem I Levi’som u kategoriji inovacije u oglašavanju (Advertising Innovation).

Brigometar je u finalu Campaign Tech Awardsa Nagrada britanskog časopisa Campaign za najbolje tehnološke inovacije u oglašavanju.

Hrvatski projekt Brigometar prepoznao je žiri Campaign Tech Awardsa koji nagrađuje tehnološke inovacije u oglašavanju. Riječ je o natjecanju u ogranizaciji britanskog časopisa Campaign, jednog od vodećih na području oglašavanja, medija i kreativne industrije.

Brigometar, digitalni vanjski oglas koji mjeri zabrinutost prolaznika, realiziran je u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey za klijenta Croatia osiguranja te je uvršten među finaliste u kategoriji Best use of data.

Ovaj digitalni projekt do sada je osvojio 13 nagrada. Prošle je godine bio u finalu natjecanja Cannes Lions u kategoriji kreativna uporaba podataka (creative data) te je o njemu pisalo preko 300 medija diljem svijeta.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti