Povratak na vijesti
case-study

Prvi puta u Hrvatskoj pokretom upravljana kampanja

A1 Hrvatska i Go2digital kreirali su prvu hrvatsku pokretom upravljanu interaktivnu kampanju. Za potrebe lansiranja novog portfelja mobilnih, fiksnih i TV usluga uz MOZAIK pogodnosti, a pod “Ti povezuješ” krovnim kreativnim konceptom nastalog u suradnji s agencijom BBDO, povezali smo ljude na različitim lokacijama.

Cilj kampanje je bio dodatno potaknuti korisnike na interakciju te ih usmjeriti u A1 poslovnice kako bi se povećao broj posjeta prodajnim mjestima.

Kao rješenje odabrali smo mehaniku live stream slagalice u parovima koju su prolaznici mogli odigrati na 8 lokacija u 5 gradova. Međusobno su bili povezani korisnici iz Zagreba, Splita, Osijeka i Rijeke. U periodu od 12 dana slagalica je odigrana ukupno 1048 puta.

Slagalicom se upravljalo pokretom preko napredne tehnologije uz koju su igrači imali i dodatnu mogućnost standardne touch mehanike. Contactless mehanika se temelji na motion control tehnologiji, gdje sudionici kretnjama ruku upravljaju sadržajem na ekranu bez dodirivanja uređaja. Opcija live stream omogućila je da se korisnici iz različitih gradova kroz ekrane Go2Digitala gledaju u realnom vremenu te koordinirano rješavaju zadatak. Najbrži par osvojio je pametan telefonom dok su svi sudionici osvojili promotivne kupone s kojima su preuzeli nagradu u najbližoj A1 poslovnici.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti