Preuzmi media kit

Go2Digital je digitalna agencija koja se specijalizirala u razvoju premium DOOH (digital out of home) mreža na Hrvatskom tržištu. Nudimo svojim klijentima premium, digitalno, indoor i outdoor oglašavanje na najfrekventinijim lokacijama u Hrvatskoj.

Nove reklamne površine u 2020. Q4

Objavljeno 16.09.2020. | Kategorija vijesti

Kako bi dodatno ojačali našu prisutnost uz prometnice u naš portfelj lokacija dodajemo još 4 nove velike površine u Zagrebu i Splitu.

Kontekstualno digitalno vanjsko oglašavanje

Objavljeno 11.08.2020. | Kategorija dooh

U današnje vrijeme komunikacijske prenatrpanosti teže je nego ikada prije pridobiti pažnju potrošača. Raspon pozornosti je sve manji i potrošači od oglašivača očekuju personaliziran i relevantan sadržaj. Digitalno vanjsko oglašavanje uz pomoć dinamičke izmjene sadržaja omogućuje da vaš sadržaj bude maksimalno relevantan.

Komunikacijske mogućnosti digitalnih formata

Objavljeno 16.07.2020. | Kategorija dooh

Uz niz kreativnih mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja kao što su dayparting, geotargeting, triggering, interaktivnost i mogućnost prikazivanja različitih vizuala, određene lokacije imaju i dodatne komunikacijske mogućnosti.

Nove reklamne površine u 2020.

Objavljeno 14.07.2020. | Kategorija vijesti

Ove godine ojačali smo naš nacionalni doseg s 22 nove površine u 4 grada. Proširili smo svoj portfelj outdoor digitalnih citylighta sa 16 novih lokacija u studentskim zonama grada Zagreba, a kategorije velikih indoor i outdoor formata za šest novih lokacija u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Zadru.

Standardi digitalnog vanjskog oglašavanja uz prometnice

Objavljeno 06.07.2020. | Kategorija dooh

Prilikom planiranja lokacija osim biranja lokacije s najvećim mogućim dosegom i vidljivosti posebnu pažnju pridajemo standardima sigurnosti i vizualnom izgledu samog postava.

Potaknite svoju publiku na angažman s brandom

Objavljeno 10.06.2020. | Kategorija dooh

Interaktivne kampanje komunikacijska su nadogradnja na vašu klasičnu reklamnu kampanju pa o njima prilikom pripreme treba i razmišljati na taj način. Trebalo bi krenuti s pitanjem koji je cilj interakcije i koji su željeni rezultati kampanje. Neki od primjera su povećanje baze kontakata, povećanje footfalla poslovnica, brand awareness, predstavljanje novog proizvoda...itd.

Izvještaj o kretanju populacije na Go2Digital lokacijama

Objavljeno 01.06.2020. | Kategorija vijesti

Go2Digital kao vodeći medij vanjskog oglašavanja u Republici Hrvatskoj prezentira trenutno kretanje stanovništva i dinamiku prometa, u neposrednoj blizini naših indoor i outdoor reklamnih uređaja te velikih cestovnih formata.

Iskoristite potencijal digitalnog vanjskog oglašavanja za kratkoročne ponude

Objavljeno 25.05.2020. | Kategorija dooh

Uz mogućnost atraktivnog video i animiranog sadržaja glavne karakteristike digitalnog vanjskog oglašavanja su njegova fleksibilnost i mogućnost brze izmjene sadržaja.

Kako pojačati relevantnost komunikacije na digitalnom vanjskom oglašavanju

Objavljeno 20.05.2020. | Kategorija dooh

Digitalni vanjsko oglašavanje možemo gledati kao spoj najboljeg od weba i televizije. Preuzeti dio od televizije je mogućnost full motion sadržaja* videa i animacija dok je od weba preuzeo mjerljivost i dinamičnost izmjene i nadopune sadržaja.

Priprema vizuala za maksimalnu efikasnost na digitalnom vanjskom oglašavanju

Objavljeno 23.03.2020. | Kategorija dooh

Uz lokaciju i vrijeme plasiranja oglasa kvalitetan vizual i jasna komunikacija ključ su svake efikasne kampanje. Digitalno vanjsko oglašavanje komunikacijski je kanal sa nekoliko specifičnih karakteristika koje je potrebno uzeti u obzir prilikom pripreme vizuala.