Drugi o nama

Addiko kao moderna, jednostavna i digitalna banka želi svoje komunikacijske poruke plasirati putem istih takvih kanala. A Go2Digital je svakako i moderan i digitalan. Naše partnerstvo traje već godinama... više
— Maja Čulig, Izvršna direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Addiko Grupe
To su oni kaj viču da su bolji od telke? I stalno hoće još love?   U 6 godina su od medija za koji nitko nije čuo došli do ovog danas, i stvarno respect: za proaktivnost, ulaganje u mrežu, formate i tehnologiju - Go2Digital je sinonim za DOOH u Hrvatskoj. više
— Krešimir Renzo Prosoli, CEO, Real Grupa
Pri stvaranju sadržaja uvijek želimo biti intrigantni, dinamični i relevantni – stoga je nemjerljivo zadovoljstvo surađivati s medijima koji dijele našu filozofiju. Go2Digital ima „cijeli paket“, a i mogućnosti dostojne ubrzanog napretka digitalnog doba. više
— Dunja Ivana Ballon, Direktorica, HURA & Dani Komunikacija
S obzirom što su napravili, bojim se da ekipa iz Go2digitala ne postanu sveci, a njihova firma neka nova religija. više
— Igor Mladinović, Chief Creative Director, Imago Ogilvy Zagreb
Go2digital je odličan primjer inovacije u tradicionalnom businessu. više
— Daniel Ackermann, CEO, Degordian
G2D forma odlična je nadogradnja za sve outdoor/indoor aktivnosti od instalacija, promocija do same interakcije s prolaznicima. više
— Ivana Boras, Direktorica, Projektil d.o.o.
Mogao bih reći da Go2digital vidimo kao „točku na i“ svake ozbiljne kampanje. više
— Kruno Bodružić, General Manager, Hertz Croatia
G2D nam omogućava da budemo puno kreativniji prilikom osmišljavanja kampanja za naše klijente. više
— Alen Kekić, founder and creative director, I TO NIJE SVE! creative agency
Ograničenja znaju biti super stvar, ali i trčati je lakše kada nam ruke nisu zavezane na leđima. Takav je osjećaj koji u vanjsko oglašavanje unosi Go2Digital. više
— Karlo Stojčević, Partner, Tvoj Domagoj Rent-a-Marketing
Inovativnost samog medija, izvrstan odabir lokacija, profesionalna i jednostavna komunikacija s timom te brza realizacija samo su neke od prednosti Go2Digitala i razlog naše dugogodišnje uspješne suradnje. više
— Anamarija Peršin, Marketing Manager, CC Real d.o.o.
Inovativna rješenja, neprestano unapređenje, otvorena i laka komunikacija samo su neki od razloga zašto je pravo zadovoljstvo raditi s ovim timom. više
— Mateja Mirt, Costa Coffee Brand Manager, Coca-Cola Hellenic
Marketinški kanal koji je istovremeno digitalan, a itekako fizički prisutan? Koji omogućuje masovni doseg diljem Hrvatske na velikim i malim površinama, a istovremeno i precizno ciljanje publike? Sve je to Go2Digital s kojim uspješno surađujemo od samih početaka. više
— Zvonimir Seki, Direktor marketinga Franck
Go2Digital je uistinu inovativan, progresivan i moderan medij koji gotovo svakim novim korakom postavlja nove standarde. više
— Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer, dentsu Croatia
G2D je donio promjenu na OOH medijima gdje dugo nije bilo značajnih promjena i što je posebno važno, nije stao nego se nastavio razvijati. više
— Vedran Vereš, Direktor medijske agencije Universal McCann Zagreb
G2D ima pouzdan tim, spreman na brze reakcije i izlazak ususret klijentu što je u današnjem dinamičnom svijetu oglašavanja važnije nego ikada. više
— Tihana Mamić, Marketing & CRM director, Sberbank
Ekipa iz Go2Digital dokazala je da ništa nije nemoguće kad postoji vizija i volja. Medij koji su razvili u kratkom vremenu postao je ključan dio našeg media-mixa jer zadovoljava nama sve bitne kriterije. više
— Sanja Vladović, Marketing Manager, Arena Centar
S Go2Digital imamo mogućnost spajanja outdoor oglašavanja i dinamične poruke, brzu izmjenu kreative i zakup koji nije ograničen na periode. Nešto što nam svakako treba u ovo vrijeme. više
— Rijad Zrnić, Media Director, Publicis Media
G2D je na svoj način donio prijeko potrebne promjene na tromom medijskom tržištu. I postao neizostavan kanal koji pruža kreativcima mnoge mogućnosti. više
— Tomislav Presečki, Managing Director, McCann Zagreb
GO2Digitalci su među pionirima komunikacije s ekraniziranim društvom. više
— Nina Išek Međugorac, Članica Uprave Media Val grupe
Uvijek nas s novim, inovativnim prijedlogom iznenade. U suradnji s njima osjećamo se zaista kao privilegirani klijenti, jer svaki puta dobijemo i više od traženog. više
— Marijana Miličević, izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing u Hrvatskoj pošti
G2D timu ništa nije teško. Kontinuirano razvijaju svoju mrežu, otvaraju nove pozicije, formate i engagement mehanizme. Partner su za svaku preporuku. više
— Marija Jakeljić, Marketing director, Croatia Osiguranje
Propitivali smo našu komunikaciju s potrošačima, pitali se kako drugačije i efikasnije komunicirati, koje komunikacijske kanale odabrati s limitiranim budžetom a da je doseg maksimalno postignut te da osigurava vidljivost... više
— Marica Oroz, Head of Marketing SEE Region - MEGGLE Hrvatska d.o.o
Iako smo si dobri i od prije, Go2Digital su sada konačno i u našem BTL segmentu. Puno očekujem od prenosivih displaya koji omogućuju gamifikaciju, interakciju, connectivity i komunikaciju među displayima udaljenih gradova, uz podršku in-house ekipe koja priprema custom dizajn i programska rješenja, a onda isporučuje i preciznu metriku koja prati aktivacije. više
— Lara Stolnik, Direktorica event agencije Selotejp
Go2Digital podigao je očekivanja od vanjskog oglašavanja na sasvim novi nivo. Želiš li zaokruženu digitalnu priču – Go2Digital! više
— Krešimir Macan, vlasnik i direktor, Manjgura d.o.o.
Štede resurse, daju rezultate, suradnju čine bezbolnom, a u razvoju ponude razmišljaju i kreativno i prodajno. Ako već niste – svakako Go2Digital! više
— Katarina Leko,, Direktorica, Manjgura d.o.o.
Links je nastavio ulaganje u marketing mix te je OOH značajan dio naše strategije, a upravo Go2Digital, osim jednostavnosti utjecao je na jačanje imagea i prepoznatljivosti ne samo kod potrošača nego i vodećih partnera. više
— Helena Grisogono, Marketing manager LINKS d.o.o.
Osim činjenice da se s poslovne strane zbilja s ljudima možeš dogovoriti oko svega, zezat' se s formatima, targetiranjem, još dobiješ i free of charge savjetovanje…oglašivaču je ipak najvažniji osjećaj da se svaka uložena kuna „vidi“ i da je konverzija u prodajnom smislu više nego OK, što nam za sada apsolutno isporučuju. više
— Goran Vinovrški, Direktor marke, Član Uprave, Grand Dalewest d.o.o.
Go2Digital je medij koji nam idealno odgovara. Osim što su super ekipa i posao odrađuju iznimno profesionalno, nude rješenje koje je prilagodljivo potrebama bez kompromitiranja sadržaja i dosega. više
— Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu
Neprestano unapređujemo svoje poslovanje uvodeći najnovija tehnološka dostignuća te smo kao moderan trgovac otpočetka podržali Go2Digital kao inovativan i učinkovit kanal za komunikaciju s našim kupcima. više
— Dunja Delić, Direktorica Sektora marketinga Konzuma
We are glad to count Go2Digital, a forward-thinking leader in the Croatian DOOH industry, as a partner for so many years. We share the same passion for powerful DOOH communication, driven by high fidelity audience data. više
— Denis Gaumondie, We are glad to count Go2Digital, a forward-thinking leader in the Croatian DOOH industry, as a part
G2D sa svojom tehnologijom omogućava totalno fora, dosad rijetko viđene interakcije s ljudima u fizičkom prostoru. Nadam se da će sav OOH u bliskoj budućnosti postati digitalan jer to otvara more novih mogućnosti. više
— Davor Bruketa, Creative Director of Bruketa&Žinić&Grey
Što nastane kad u grupnjaku sudjeluje televizija, internet i vanjsko oglašavanje? Go2Digital - digitalno vanjsko oglašavanje. I pokupi najbolje od sva tri medija. Zato, everybody, go to Go2Digital! više
— Damir Ciglar, CEO, Imago Ogilvy Zagreb
G2D primjer je ekipe koja zna i voli ono što radi, a to što radi, radi vrhunski! Profesionalci od prvog kontakta, brzog slanja kreativnih rješenja, pa sve do post prodajnog izvještaja. više
— Jasna Perica Krpina, Marketing Manager Salveo d.o.o.
Svaka naša suradnja sa G2D je ostvarila zavidne rezultate i bila je 'cherry on top' svake kampanje. više
— Robert Pešić, Client Service Director Saatchi & Saatchi Croatia
Na što pomislim kad mi netko kaže Go2Digital?Ukratko - na divne poslovne partnere! više
— Nikolina Zečić, Direktorica Upravljanja iskustvom klijenata, Marketinga, Identiteta i komuniciranja Zagrebačke bank
Go2Digital jednako kao i A1 želi biti gamechanger i zato je pravi partner za kreiranje out of the box rješenja u digitalnom vanjskom oglašavanju. više
— Monika Majstorović, Marketing Director Consumer Division
Uz inovativan i opušten pristup G2D ekipe kreirali smo prvu sportsku, pokretom upravljanu, interaktivnu kampanju. više
— Jelena Manojlović, Product Manager Home & Personal Care, Bolton Croatia
Lijepo je vidjeti kako se k vanjsko oglašavanje uspješno prilagođava novim vremenima te koristi tehnološke mogućnosti. Go2Digital je tu prilagodbu doveo u Hrvatsku, i u nevjerojatno kratkom roku izgradio nacionalnu pokrivenost, te potpuno osvježio outdoor kategoriju. više
— Norman Muller, Direktor marketinga, Huawei Hrvatska
Oduvijek volim OOH oglašavanje, a go2digital je zapravo OOH na steroidima - medij koji omogućava i na neki način tjera i manje oglašivače da se pokrenu, a jako volim i 15 sec, sve što trebaš reći moraš moći reći u 15 sec. više
— Iva Domić, Account and managing director, utorak — biro za propagandu
Dobiti pažnju potrošača danas postao je izazov, pogotovo u pivarskoj industriji. Upravo radi toga smo odlučili na dosad neviđen korak u našoj regiji – kreirati prvi 3d oglas u digitalnom vanjskom oglašavanju. više
— Andreja Jakšić, Client Director, Dentsu
HEINEKEN Hrvatska nastoji imati inovativan pristup u svim domenama poslovanja te smo se zato rado uključili u ovaj projekt. više
— Ružica Račić Mršo, direktorica marketinga HEINEKENA Hrvatska
Uspješnost tehnološkog rješenja koje su razvili Mediacom Zagreb i Go2Digital pokazala se već tijekom prve izvedene kampanje... više
— Maja Zorc, Portfolio Manager
Profesionalni pristup, idejna rješenja, digitalni billboardi s kojima smanjujemo potrošnju papira prati Keune Haircosmetics misiju » For people. For planet. For Generation to come.« te smo Go2digital prepoznali kao idealnog partnera u oglašavanju. više
— Matevž Firšt, Director Keune Adriatic Group
Vanjsko oglašavanje, a pogotovo digital out of home, postao je neizostavan dio naših strategija i medijskih planova za klijente. U kampanjama uvijek nastojimo prilagoditi prikaz poruke na pojedinom kanalu kako bi se potencirala vidljivost i učinkovitost. više
— Domagoj Davidović, kreativni strateg i partner u MinusMinus Agency
Za launch našeg brenda znali smo što ne želimo - klasičnu billboard kampanju. Znali smo i da želimo biti dinamični i relevantni našoj ciljnoj skupini. U ostalom su nam pomogli dečki iz Go2Digital tima. Dobili smo sjajna rješenja prilagodljiva našim potrebama i što je najvažnije - sjajan visibility. više
— Franka, Frankly good
Naša suradnja s Go2Digitalom premašila je sva očekivanja! Kao mladom hrvatskom dermokozmetičkom brendu, bilo nam je važno pronaći nove i efikasne načine dolaska do naše ciljne skupine, a OOH oglašavanje kroz G2D se pokazala kao pun pogodak. više
— Valentina Grimani, Marketing & PR Specialist at Skintegra
Zadovoljstvo nam je što smo mogli implementirati ovu dinamičnu DOOH kampanju, prvu takvu za autoindustriju. Inovativna GO2D tehnologija omogućila nam je da na kreativan i drugačiji način komuniciramo vrhunsku tehnologiju i sigurnosne sustave koji dolaze u našim modelima. više
— Ivana Nevistić Sabljić, voditeljica marketinga marki SEAT i CUPRA, Porsche Croatia d.o.o.
Osvježenje je kada iz jednog telefonskog razgovora i spontanog „brainstorma“ proizađe kampanja koja koristi inovativnu tehnologiju i pomiče granice do sada viđenog. više
— Ksenija Latković Kozarac, direktorica službe Digitalne komunikacije, Podravka
Ono što izdvaja Go2Digital je njihova sposobnost kvalitetnog predstavljanja vizualnog identiteta LAQO brenda prema tržištu i primarnom targetu. više
— Ana Zovko, Direktorica Sektora za digitalni razvoj, LAQO by Croatia osiguranje
Go2Digital se ističe svojom stručnošću, predanošću i inovativnim pristupom oglašavanju. više
— Dubravka Srkulj, Voditeljica marketinških operacija i PR-a, LAQO by Croatia osiguranje
Go2digital je postao sinonim za digitalno vanjsko oglašavanje. Prvi su krenuli u digitalizaciju vanjskog oglašavanja, postavili trendove i podigli visoko ljestvicu za sve one koji su došli nakon njih. više
— Antonija Ivanković, Voditelj tima marketinških komunikacija