Povratak
„Zakaj se ja ovog nisam sjetio“ bila mi je prva misao kad sam pred par godina nabasao na GO2Digitalov screen u jednom mallu. Naravno, logična druga misao bila je kontaktirati ih, pa koliko imaju lokacija, pa gdje sve, pa….i par godina kasnije, eto (i) Forda kao redovitog, zadovoljnog klijenta, s dugoročnim ugovornim odnosom. A osim činjenice da se s poslovne strane zbilja s ljudima možeš dogovoriti oko svega, zezat' se s formatima, targetiranjem, još dobiješ i free of charge savjetovanje…oglašivaču je ipak najvažniji osjećaj da se svaka uložena kuna „vidi“ i da je konverzija u prodajnom smislu više nego OK, što nam za sada apsolutno isporučuju. Na koncu, baš mi je drago i to da su GO2Digitalovci dokazali kako i klasični formati, uz mali naramak inventivnosti, ne samo da nisu aorist nego su „novo normalno“.
— Goran Vinovrški, Direktor marke, Član Uprave, Grand Dalewest d.o.o.