Preuzmi media kit

Go2Digital je digitalna agencija koja se specijalizirala u razvoju premium DOOH (digital out of home) mreža na Hrvatskom tržištu. Nudimo svojim klijentima premium, digitalno, indoor i outdoor oglašavanje na najfrekventinijim lokacijama u Hrvatskoj.

Potaknite svoju publiku na angažman s brandom

Objavljeno 10.06.2020. | Kategorija dooh

Interaktivne kampanje komunikacijska su nadogradnja na vašu klasičnu reklamnu kampanju pa o njima prilikom pripreme treba i razmišljati na taj način. Trebalo bi krenuti s pitanjem koji je cilj interakcije i koji su željeni rezultati kampanje. Neki od primjera su povećanje baze kontakata, povećanje footfalla poslovnica, brand awareness, predstavljanje novog proizvoda...itd.

Iskoristite potencijal digitalnog vanjskog oglašavanja za kratkoročne ponude

Objavljeno 25.05.2020. | Kategorija dooh

Uz mogućnost atraktivnog video i animiranog sadržaja glavne karakteristike digitalnog vanjskog oglašavanja su njegova fleksibilnost i mogućnost brze izmjene sadržaja.

Kako pojačati relevantnost komunikacije na digitalnom vanjskom oglašavanju

Objavljeno 20.05.2020. | Kategorija dooh

Digitalni vanjsko oglašavanje možemo gledati kao spoj najboljeg od weba i televizije. Preuzeti dio od televizije je mogućnost full motion sadržaja* videa i animacija dok je od weba preuzeo mjerljivost i dinamičnost izmjene i nadopune sadržaja.

Priprema vizuala za maksimalnu efikasnost na digitalnom vanjskom oglašavanju

Objavljeno 23.03.2020. | Kategorija dooh

Uz lokaciju i vrijeme plasiranja oglasa kvalitetan vizual i jasna komunikacija ključ su svake efikasne kampanje. Digitalno vanjsko oglašavanje komunikacijski je kanal sa nekoliko specifičnih karakteristika koje je potrebno uzeti u obzir prilikom pripreme vizuala.

Zašto Go2Digital i digitalno vanjsko oglašavanje?

Objavljeno 16.03.2020. | Kategorija dooh

Vanjsko digitalno oglašavanje spoj je najboljeg od weba i televizije. Uz mogućnost reprodukcije video i animiranog sadržaja koji je 8 puta efikasniji od statične reklame pruža brzu izmjenu sadržaja, mjerljivost i niz mogućnosti za relevantnu komunikaciju s vašom publikom.

Pole position za DOOH

Objavljeno 30.11.2018. | Kategorija dooh

DOOH se zahvaljujući digitalizaciji društva i novim trendovima potrošača uspješno pozicionirao na tržištu i bilježi najveći uzastopni rast u marketinškoj industriji, dok buduća predviđanja sugeriraju da će se takav trend zasigurno nastaviti.

DOOH industrija - broj 1 najveći rast u medijskom svijetu u sljedećih 5 godina

Objavljeno 07.04.2016. | Kategorija dooh

Medijsko istraživanje firme Ocean Outdoora, koje je prikupilo mišljenja 205 profesionalaca iz medijskih agencija diljem Europe pokazalo je da je će industrija digital out of home (DOOH) bilježiti najveći medijski rast u sljedećih 5 godina.

Ad blocking i DOOH (digital out of home)

Objavljeno 15.02.2016. | Kategorija dooh

Ad blocking je u 2015. godini bila jedna od od glavnih tema industrije oglašavanja. Izvješće Adobea i Page Faira pokazuje da trenutno u svijetu ima 198 milijuna ad block korisnika. Tu je online industrija prošle godine izgubila preko 25 milijardi dolara.