Preuzmi media kit

Go2Digital je digitalna agencija koja se specijalizirala u razvoju premium DOOH (digital out of home) mreža na Hrvatskom tržištu. Nudimo svojim klijentima premium, digitalno, indoor i outdoor oglašavanje na najfrekventinijim lokacijama u Hrvatskoj.

Kontekstualno digitalno vanjsko oglašavanje

Objavljeno 11.08.2020. | Kategorija dooh

U današnje vrijeme komunikacijske prenatrpanosti teže je nego ikada prije pridobiti pažnju potrošača. Raspon pozornosti je sve manji i potrošači od oglašivača očekuju personaliziran i relevantan sadržaj. Digitalno vanjsko oglašavanje uz pomoć dinamičke izmjene sadržaja omogućuje da vaš sadržaj bude maksimalno relevantan.

Komunikacijske mogućnosti digitalnih formata

Objavljeno 16.07.2020. | Kategorija dooh

Uz niz kreativnih mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja kao što su dayparting, geotargeting, triggering, interaktivnost i mogućnost prikazivanja različitih vizuala, određene lokacije imaju i dodatne komunikacijske mogućnosti.

Standardi digitalnog vanjskog oglašavanja uz prometnice

Objavljeno 06.07.2020. | Kategorija dooh

Prilikom planiranja lokacija osim biranja lokacije s najvećim mogućim dosegom i vidljivosti posebnu pažnju pridajemo standardima sigurnosti i vizualnom izgledu samog postava.

Potaknite svoju publiku na angažman s brandom

Objavljeno 10.06.2020. | Kategorija dooh

Interaktivne kampanje komunikacijska su nadogradnja na vašu klasičnu reklamnu kampanju pa o njima prilikom pripreme treba i razmišljati na taj način. Trebalo bi krenuti s pitanjem koji je cilj interakcije i koji su željeni rezultati kampanje. Neki od primjera su povećanje baze kontakata, povećanje footfalla poslovnica, brand awareness, predstavljanje novog proizvoda...itd.

Iskoristite potencijal digitalnog vanjskog oglašavanja za kratkoročne ponude

Objavljeno 25.05.2020. | Kategorija dooh

Uz mogućnost atraktivnog video i animiranog sadržaja glavne karakteristike digitalnog vanjskog oglašavanja su njegova fleksibilnost i mogućnost brze izmjene sadržaja.

Kako pojačati relevantnost komunikacije na digitalnom vanjskom oglašavanju

Objavljeno 20.05.2020. | Kategorija dooh

Digitalni vanjsko oglašavanje možemo gledati kao spoj najboljeg od weba i televizije. Preuzeti dio od televizije je mogućnost full motion sadržaja* videa i animacija dok je od weba preuzeo mjerljivost i dinamičnost izmjene i nadopune sadržaja.

Priprema vizuala za maksimalnu efikasnost na digitalnom vanjskom oglašavanju

Objavljeno 23.03.2020. | Kategorija dooh

Uz lokaciju i vrijeme plasiranja oglasa kvalitetan vizual i jasna komunikacija ključ su svake efikasne kampanje. Digitalno vanjsko oglašavanje komunikacijski je kanal sa nekoliko specifičnih karakteristika koje je potrebno uzeti u obzir prilikom pripreme vizuala.

Zašto Go2Digital i digitalno vanjsko oglašavanje?

Objavljeno 16.03.2020. | Kategorija dooh

Vanjsko digitalno oglašavanje spoj je najboljeg od weba i televizije. Uz mogućnost reprodukcije video i animiranog sadržaja koji je 8 puta efikasniji od statične reklame pruža brzu izmjenu sadržaja, mjerljivost i niz mogućnosti za relevantnu komunikaciju s vašom publikom.

Pole position za DOOH

Objavljeno 30.11.2018. | Kategorija dooh

DOOH se zahvaljujući digitalizaciji društva i novim trendovima potrošača uspješno pozicionirao na tržištu i bilježi najveći uzastopni rast u marketinškoj industriji, dok buduća predviđanja sugeriraju da će se takav trend zasigurno nastaviti.

DOOH industrija - broj 1 najveći rast u medijskom svijetu u sljedećih 5 godina

Objavljeno 07.04.2016. | Kategorija dooh

Medijsko istraživanje firme Ocean Outdoora, koje je prikupilo mišljenja 205 profesionalaca iz medijskih agencija diljem Europe pokazalo je da je će industrija digital out of home (DOOH) bilježiti najveći medijski rast u sljedećih 5 godina.