Povratak na vijesti
dooh

Potaknite svoju publiku na angažman s brandom

Interaktivne kampanje komunikacijska su nadogradnja na vašu klasičnu reklamnu kampanju pa o njima prilikom pripreme treba i razmišljati na taj način. Trebalo bi krenuti s pitanjem koji je cilj interakcije i koji su željeni rezultati kampanje. Neki od primjera su povećanje baze kontakata, povećanje footfalla poslovnica, brand awareness, predstavljanje novog proizvoda...itd.

Kada ste definirali cilj bit će jasnije da li vam je potrebna interaktivna kampanja ili možda svoj cilj možete ispuniti korištenjem nekih od ostalih komunikacijskih mogućnosti. No ako se odlučite za interaktivnu kampanju u nastavku donosimo nekoliko savjeta za efikasniju pripremu.

Dizajn aplikacije

Početni pozivni ekran (CTA) mora privući pažnju ljudi u prolasku pored uređaja i potaknuti ih na interakciju. Korisniku na prvi pogled mora biti jasan poziv na interakciju.

Preporuka su jasno istaknuti centralno pozicionirani gumbi. Prilikom dizajniranja sučelja treba imati na umu da korisnik vrši interakciju s ekranom od 65” odnosno 75” s udaljenosti od 20cm što znači da prilikom pozicioniranja elementa na ekranu elemente koji su bitni za interakciju treba pozicionirati u centru ekrana dok informativne podatke bitne kod interakcije (npr. broj bodova, vrijeme...itd) treba pozicionirati u gornjoj trećini ekrana.

Jednostavnost korištenja

Vaša aplikacija trebala bi biti jednostavna i intuitivna za korištenje. Ako se radi o igri preporuka je da koristite ljudima poznate mehanike (padalice, memory…) Ako se radi o novoj mehanici ili tehnologiji bitno je da je tok radnji na ekranima logičan i jednostavan. Testirajte svoju aplikaciju na kolegama koji nisu involvirani u projekt kako bi vidjeli da li je flow intuitivan.

Izbjegavajte upisivanje velike količine informacija. Prema našem dosadašnjem iskustvu dovoljno je od korisnika prikupiti e-mail adresu te ga kasnije tražiti ako je potrebno ostatak informacija.

Hostese i nagrade

Hostese i nagrade povećavaju konverziju kampanje, poboljšavaju kvalitetu vašeg promo videa kampanje i omogućuju vam dodatnu interakciju s publikom.

Brendirani e-mail

Svaka interaktivna kampanja ima mogućnost slanja brendiranog e-maila potvrde sudjelovanja koji se može iskoristiti za dodatnu promociju i usmjeravanje korisnika na vašu web stranicu, slanje promotivnog koda ili neku drugu vrstu komunikacije.

Pogledajte primjere naših dosadašnjih interaktivnih kampanja.

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti