Povratak na vijesti
dooh

5 stvari koje moraš znati prije svake interaktivne kampanje!

Pomicanje granica oglašavanja i tehnološka inovativnost su glavni fokusi Go2Digital kompanije u zadnjih 7 godina. U tom periodu smo radili preko 80 interaktivnih kampanja za mnoge klijente s nizom različitih inovativnih mehanika i s različitim ciljevima koje su ujuedno nagrađene na domaćim i internacionalnim festivalima.

U ovom članku smo rezimirali najbitnije zaključke i primjenjive savjete do kojih smo došli.

1. Jednostavnost je vrlina

Korisnicima su najdraže jednostavne i intuitive mehanike. Tehnološki komplicirano rješenje ne znači nužno i najbolje rješenje za izvedbu.

2. Dobar UX zlata vrijedi

Kratak, jasan i veliki pozivni copy u gornjem djelu ekrana te pulsirajuća oznaka za pokretanje aplikacije uz nagradu najbolji su način privlačenja pozornosti korisnika.

3. Proširivanje iskustva nadjačava šum

Brendiranje uređaja, pozivni zvuk, miris uz sam video sadržaj odličan su alat za isticanje i bolju primjećenost.

4. Mali poklon zlata vrijedi

Želite li dodatno povećati svoj doseg kampanje sugeriramo utješne nagrade za sve korisnike u digitalnom (u obliku promo koda ili popusta u brandiranom mailu) ili fizičkom obliku.

5. Dobar glas daleko se čuje…

...no nekada mu treba i malo pomoći. Behind the scenes video, objave na društvenim mrežama i PR objave, trebali bi postati sastavni dio svake integrirane komunikacije jer pojačavaju doseg i produžuju trajanje interaktivne kampanje.

Uz gotovo neograničen broj interaktivnih mogućnosti, prednost digitalnog vanjskog oglašavanja je njegova mogućnost brze reakcije i fleksibilnost koja se očituje kroz niz kreativnih mogućnosti o kojima više možete pronaći ovdje.

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s razradom interaktivne kampanje javite nam se.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti