Povratak na vijesti
dooh

Kontekstualno digitalno vanjsko oglašavanje

U današnje vrijeme komunikacijske prenatrpanosti teže je nego ikada prije pridobiti pažnju potrošača. Raspon pozornosti je sve manji i potrošači od oglašivača očekuju personaliziran i relevantan sadržaj. Digitalno vanjsko oglašavanje uz pomoć dinamičke izmjene sadržaja omogućuje da vaš sadržaj bude maksimalno relevantan.

Prema Accenture Interactive Personalized Marketing Index istraživanju gotovo 70% ljudi očekuje od oglašivača personaliziranu i relevantnu komunikaciju. Dinamička izmjena sadržaja ovisno o vanjskim faktorima poput doba dana, vremenske prognoze, sadržaja korisnika, točke interesa poput lokacije poslovnice, restorana...itd., razine alergena u zraku...itd. uz lokacijski relevantnu komunikaciju omogućuje novu razinu kontekstualizacije oglasa na vanjskom oglašavanju. Istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji od strane Clear Channela, JCDecauxa UK i Posterscopea pokazalo je da su kontekstualno relevantni personalizirani oglasi 17% efikasniji od klasične generičke komunikacije i pridonose povećanju prodaje u 16% slučajeva

Dinamička izmjena sadržaja nije nova pojava u industriji oglašavanja no zadnjih nekoliko godina ta mogućnost se pojavom digitalnog vanjskog oglašavanja proširila s onlinea i na offline što uz niz drugih mogućnosti koje nudi digitalno vanjsko oglašavanje čini idealnim dodatkom svakom digital media planu.

U videu pogledajte nekoliko primjera dinamičkog sadržaja kreiranog od strane Grand Visuals agencije specijalizirane za izradu oglasa za digitalno vanjsko oglašavanje.

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti