Povratak na vijesti
dooh

Standardi digitalnog vanjskog oglašavanja uz prometnice

Prilikom planiranja lokacija osim biranja lokacije s najvećim mogućim dosegom i vidljivosti posebnu pažnju pridajemo standardima sigurnosti i vizualnom izgledu samog postava.

Radi maksimalnog smanjenja svjetlosnog onečišćenja i sigurnosti sudionika u prometu svaka naša lokacija opremljena je senzorom za mjerenje količine svjetlosti u ambijentu. Tako se uz pomoć senzora automatski podešava količina emitiranog svjetla ekrana ovisno o količini dostupnog svjetla u ambijentu čime se maksimalno smanjuje svjetlosno onečišćenje.

Također bitna stavka je priprema samog oglasnog sadržaja prema svjetskim standardima za digitalno vanjsko oglašavanje propisanim od strane IAB-a*. IAB tako propisuje da sadržaj koji je namijenjen za komunikaciju uz prometnice radi zaštite sudionika u prometu nikako ne smije biti video odnosno full motion animacija već se sugerira statični vizual ili suptilna animacija u trajanju od 10 sekundi. Bitno je napomenuti da animirani oglasi produžuju trajanje pogleda u reklamu za 60% u usporedbi sa statičnim oglasima.**

Suptilna animacija podrazumijeva animaciju koja privlači pozornost ali ne odvlači pažnju sudionika u prometu. Prilikom pripreme vizuala treba imati na umu:

  • Upotrebljavajte pretapanja umjesto rezova
  • Izbjegavajte bljeskove i intenzivna pulsiranja
  • Koristite postepene usporene animacije tijekom trajanja oglasa poput zoomiranja pozadine / parallax efekta
  • Tekst prilikom izmjene umjesto naglih tranzicija neka postepeno nestaje ili se pretapa

U videu smo pripremili nekoliko dobrih primjera:

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.

*IAB (Interactive Advertising Bureau) omogućuje medijima i marketinškoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo ima više od 650 vodećih medijskih kuća, marki i tehnoloških tvrtki odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih marketinških kampanja.

**Kinetic, Digital Eye and Face Tracking Study, 2011.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti