Povratak na vijesti
dooh

Komunikacijske mogućnosti digitalnih formata

Uz niz kreativnih mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja kao što su dayparting, geotargeting, triggering, interaktivnost i mogućnost prikazivanja različitih vizuala, određene lokacije imaju i dodatne komunikacijske mogućnosti.

Prilikom pripreme vizuala trebalo bi pratiti pravila koja vrijede i kod pripreme ostalih vizuala od kojih su najosnovnija da se radi o mediju koji se konzumira u prolasku pa time treba odmah biti jasna poruka i o kojem se brendu radi. Dodatne komunikacijske mogućnosti treba gledati kao mogućnost nadogradnje vaše komunikacije.

Lokacije Radnička cesta, Držićeva Twins, Centar Cvjetni, CCO East, CCO Split, Arena banneri:

  • Ekrani u sinkronizaciji prikazuju isti vizual
  • Svaki ekran prikazuje različiti vizual

Lokacija Importanne Zona A ima mogućnosti komunikacije:

  • Svih 16 ekrana u sinkronizaciji prikazuje isti vizual
  • Svaki od ekrana prikazuje različiti vizual
  • Svaka strana 8 ekrana ima svoju komunikaciju

Lokacije Vlaška 01 i 02 imaju mogućnost komunikacije:

  • Sva tri ekrana u sinkronizaciji prikazuju isti vizual
  • Svaki ekran prikazuje različiti vizual

Sve navedene lokacije imaju mogućnost prelaska komunikacije iz ekrana u ekran.

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti