Preuzmi media kit

Go2Digital je digitalna agencija koja se specijalizirala u razvoju premium DOOH (digital out of home) mreža na Hrvatskom tržištu. Nudimo svojim klijentima premium, digitalno, indoor i outdoor oglašavanje na najfrekventinijim lokacijama u Hrvatskoj.

Ad blocking i DOOH (digital out of home)

Objavljeno 15.02.2016. | Kategorija dooh

Ad blocking je u 2015. godini bila jedna od od glavnih tema industrije oglašavanja. Izvješće Adobea i Page Faira pokazuje da trenutno u svijetu ima 198 milijuna ad block korisnika. Tu je online industrija prošle godine izgubila preko 25 milijardi dolara.

Industrija digitalnog vanjskog oglašavanja ili DOOH (digital out of home) je najveći pobjednik ovakvih trendova obzirom da se ti ''izgubljeni'' budgeti prebacuje na druge digitalne kanale poput DOOH (digital out of home). Premium lokacije poput shopping centara i središta gradova, transparentnost medija i sve bolji reporting pokazali su se kao vazni alati i kljucne prednosti DOOH-a.

Godišnji rast DOOH-a od 15.7% i konverzija klasičnih OOH medija u digitalne bili su jedni od glavnih trendova u 2015. godini. Najavljeni globalni projekti velikih igrača vanjskog oglašavanja u 2016. nam ukazuju da će se sve više klasičnog OOH inventorija digitalizirati, a ''izgubljeni'' online budgeti će se sve više i više prelijevati u DOOH industriju.